Chatbots στην υγειονομική περίθαλψη: προς γενική διάγνωση και ιατρική υποστήριξη με δυνατότητα AI / Chatbots in Healthcare: Towards AI-enabled general diagnosis and medical support

Author nameΒασιλική Βρυώνη
Title
Chatbots στην υγειονομική περίθαλψη: προς γενική διάγνωση και ιατρική υποστήριξη με δυνατότητα AI / Chatbots in Healthcare: Towards AI-enabled general diagnosis and medical support
Year2019-2020
Supervisor

Ilias Maglogiannis

IliasMaglogiannis

Summary

Τα Chatbots, γνωστά και ως συνομιλητές ή ψηφιακοί βοηθοί, είναι εφαρμογές λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης (AI) που χρησιμοποιούνται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία, αντί για την παροχή άμεσης επαφής με έναν ζωντανό ανθρώπινο πράκτορα. Στην υγειονομική περίθαλψη, τα chatbots μπορούν να δημιουργήσουν αμφίδρομη ανταλλαγή πληροφοριών με ασθενείς, προκειμένου να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τους ασθενείς και τους επαγγελματίες υγείας σε θεραπευτικά περιβάλλοντα πέρα ​​από τις επιτόπιες διαβουλεύσεις, μειώνοντας το κόστος υγειονομικής περίθαλψης και βελτιώνοντας την πρόσβαση στην ιατρική γνώση για όλους. Σε αυτή τη μεταπτυχιακή διατριβή, εξετάζεται ο πολυλειτουργικός ρόλος των chatbots, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις χρήσης στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Το DrBot έχει σχεδιαστεί για να συλλέγει συμπτώματα από τους χρήστες, να διεξάγει μια συνέντευξη και να παρέχει μια πιθανή διαβούλευση με τη διάγνωση και τη διαλογή με βάση τις απαντήσεις τους. Αυτό επιτυγχάνεται με την υποστήριξη του ιατρικού API της Infermedica. Το chatbot HeartRisk συλλέγει ορισμένες στοχευόμενες ιατρικές πληροφορίες και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ζωής από τους χρήστες, με στόχο να πραγματοποιήσει μια πρόβλεψη σχετικά με τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Αναφέρονται προκαταρκτικά πειράματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των προτεινόμενων προσεγγίσεων και προτείνεται μελλοντική εργασία.